Street style

Djevojka sa suncokretima

Kada živiš u društvu poremećenih i nametnutih vrijednosti, od tebe se očekuje da se ponašaš po tim pravilima.  Ali ima ona izreka koja kaže da pravila postoje da bi se kršila. Tako ja volim da kršim ta pravila kada je moj stil oblačenja u pitanju. Ne volim da ličim na lutke iz markiranih izloga, jer ja sam marka/brend sama za sebe. I svako_a od nas je unikat i nema potrebe da ličimo jedni_e na druge_u.

Da biste imali stil odjevanja, potrebno je prvo da se pronađete, a ne da ličite na pokretnog klauna trpajući na sebe sve što se trnutno nosi. Ja svoj stil još nisam izgradila, on se gradi polako zajedno sa mojom ličnošću. I nastaviće da se gradi. Možda za deset godina budem totalno drugačija, a možda tek nešto malo promjenim.

Volim jednostavnost. Volim udobnost. Volim crnu boju. Volim spoj nespojivog. Volim suncokrete.

Dugo sam razmišljala kako da nazovem post. Jedno jutro krenem na posao i na banjalučkoj tržnici kod jedne simpatične bake (prepoznaćete je lako, sjedi na stepenicama i prodaje bilje i začine koje sama bere u šumi) ugledam tako divne suncokrete, kupim ih i kažem sebi, super će ti doći za blog. Razmišljajući kako da ih uklopim u naziv sjetim se romana Aleksandra Dime “Dama sa kamelijama” i to je bilo to.

Haljina, startasice, ruksak, naučale i ceker sa suncokretima.  Šta vi volite?

1

“Stil je znati ko si, šta želiš reći, i ne voditi brigu šta drugi misle” – Orson Welles

2

“Elegancija je jedina ljepota koja nikad ne blijedi” – Audrey Hepburn

3

“Ja ne radim modu, ja sam moda” -Coco Chanel

4

“Moda se može kupiti, stil se mora posjedovati” – Edna Woolman Chase

5

“Mode blijede, stil je vječan” – Yves Saint Laurent

6

“Razlika između mode i stila je kvalitet” – Giorgio Armani

7

“Svako se može obući glamurozno za neku priliku, ali najintrigantnije je to kako su ljudi obučeni u slobodnom trenutku” – Alexander Wang

8

“Stil je način da kažete ko ste bez da progovorite” – Rachel Zoe

9

Budite drugačiji_e, jer u tome i jeste poenta!

2 thoughts on “Djevojka sa suncokretima

  1. Skladan i udoban outfit (pretpostavljam). Kad je riječ o oblačenju i kombinovanju, najbolje je onda kad se obučeš, pogledaš u ogledalo i kažeš da, to je to, osjećam se dobro. To može biti obična bijela majica i farmerice, ali ćeš imati samopouzdanja za cijeli dan. Time se obično vodim kad je riječ o odjevnim kombinacijama, i mislim da se tako stil gradi. Po ličnim osjećanjima i instinktima. Svakako, ponesu me trendovi, ali ipak svako treba imati neke lične filtere kroz koje provlači sve te trendove 🙂

    Lijep pozdrav,
    Marina

    Liked by 1 person

Leave a Reply

