Street style

Black and brown, why not?

Kada sam vidjela ovu haljinu dvoumila sam se da li da je uzmem ili ne. Nisam je mogla izbaciti iz glave. Zamišljala sam se u njoj u svim varijantama, od toga da je mogu obući za posao, druženje sa prijateljima_cama na kafi, šetnju, za večernji izlazak. Volim kada kupim neku stvar da je i multifunkcionalna i da je mogu nositi uz sve i svašta. Cijena je isto igrala ulogu, ali pošto je avgust mjesec u kome sam rođena odlučila sam sebi kupiti još jedan poklon.

Nakon skoro nedelju dana ulazim u MANGO i ne vidim je nigdje. Kažem sebi nije prvi put da nađeš nešto što ti se dopada i tako dok razmišljaš ili se proda ili nema tvoga broja. Ali ja sam jednostavno takva osoba da moram hiljadu i jedan put da razmislim prije nego što nešto kupim/uradim. I tako dok sam razgledala, ugledam je okačenu u jednom ćošku i to taman ostala u mom broju. U glavi mi zvoni “Oh, you lucky girl. Voliš da se kockaš, nekad dobiješ nekad izgubiš, ali ovaj put si dobila.”

Odlučila sam da je nosim u izlazak i iskombinovala je sa mojim omiljenim crnim sandalama i crnom torbom. Mnogi kažu da ove dvije boje nikako ne idu zajedno, ali meni su pun pogodak!

Kako se vama čini?

5

1a

2

3

4

6

7

8

9

10

11

12

14

1516

17

18

7 thoughts on “Black and brown, why not?

Leave a Reply

