Street style

Fly me to the sky

Priča o prvoj ženi pilotkinji, Ameliji Earhart koju sam gledala u BBC-evom dokumentarcu na HRT-u me toliko oduševila da sam poželjela da postanem pilotkinja. Na žalost kod nas ne postoji škola za pilote i pilotkinje, a uslovi upisa u ovu školu u Srbiji i novčana sredstva bili su prepreka koju nisam znala kako zaobići u ostvarenju svoga sna. Ipak ostala je želja i nada da ću se pa taman i rekreativno moći baviti pilotiranjem i letenjem.

Druga želja na spisku je malo više adrenalinska, a to je skakanje padobranom! Priča o tome da želim da skačem padobranske skokove u mojoj porodici je postala anegdota, jer moja baka je u svojoj mladosti htjela da skače iste te skokove, ali joj kao ženi to nije bilo dozvoljeno. Zato svaki put kad vidimo padobrance ili neko spomene iste moj tata uvijek, ali uvijek mora spomenuti kako sam ista svoja baka Bosa i onda kreće priča o neostvarenim skokovima.

Zahvaljujući Skydive Banja Luka  mislim da bi moji snovi, bar što se padobranstva tiče mogli biti ostvareni.

Ovaj post bio je Ogijeva ideja i moram priznati da je bila odlična. Naš sljedeći zajednički poduhvat biće itekako zanimljiv, ali moraće da sačeka proljeće.

P.S. Ovom prilikom želim da im se zahvalim, ljudima iz Skydive Banja Luka na ljubaznosti i profesionalnosti i našoj najboljoj fotografkinji Dragani Dušanić, bez koje ja mislim da ove fotografije ne bi izgledale ovako čarobno.

P.S.S. U ovom postu sam bez šminke u stilu Alicia Keys jer vjerujem da ljepota dolazi iz nas samih, a ne krečenjem lica da bi sakrili nedostatke.

 

dsc_3712

dsc_3717

dsc_3719

dsc_3741

dsc_3739

dsc_3749

dsc_3837

dsc_3948

dsc_3977

dsc_3981

dsc_3963

dsc_3982

dsc_3815

dsc_4010

dsc_3723

14527446_1369954216367393_662171237_n

Volite li vi adrenalinske sportove?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

