Talks about

Huawei od predrasuda do savršenstva

U moru poznatih proizviđača telefona mislim da kineska marka Huawei zaslužuje svoje mjesto pod suncem. Moje prvo iskustvo sa Huawei telefonom, a time i prvim android telefonom bilo je kada sam „očistila“ drugu godinu faksa pa mi je tata poklonio Huawei Ascend Y300. Isprva sam bila vrlo skeptična jer u pitanju nije poznata marka, već nešto kineske proizvodnje. Moram priznati da sam imala predrasude prema ovom telefonu, koje su ubrzo nestale.

huawei_ascend_g6

Ono što mi se najviše, pored dizajna, dopalo je baterija koja je trajala mnogo duže nego kod ostalih android telefona. Online sam bila skoro cijelo vrijeme. Pošto sam malo šeprtlja i telefon mi je stalno ispadao na pod, jednom čak na mokru površinu, a ono što me kod toga svega oduševilo je izdržljivost telefona. Imala sam ga tri godine i nijednom mi nije bio potreban servis zbog softvera. O čestog ispadanja nije puno ni izgreban ni oštećen, tako da mi je to bilo iznenađenje.

Brzi procesor i kamera sa auto fokusom, efektivna rezolucija ekrana koji poseduje super osetljivu multi-touch tehnologiju, veća preciznost, kontrola i mogućnost da uživam u brzom pretraživanju sadržaja za mene je bilo samo dodatno oduševljenje koje je polako topilo moje predrasude prema ovoj kineskoj marki telefona. Po mome mišljenju, Huawei je postavio stepenicu više u mobilnoj telefoniji.

Jedina zamjerka koju sam imala na ovaj telefon jeste problem koji sam imala sa memorijom, sad ne znam da li su svi koji su koristili ovaj model Huaweia imali isti problem ili je moj bio „poseban“ sliučaj.

huawei-ascend-y300-black

Kada sam odlučila da zamjenim svoj telefon ponovo sam se odlučila za Huawei, ovak put za Ascend G6. Prvo me kupio dizajn telefona, koji je totalno u teenage i mladalačkom duhu. Ono što mi je bilo simpatično kod ovoga modela je što nije dolazio samo u dosadnoj crnoj boji već sam mogla da biram između elegatno crne, neobične bijele, puder roze, metalik zlatne ili kraljevsko plave. Ja sam odabrala metalik zlatnu, jer se uklapa u moj karakter 🙂

Što se mene tiče, Huawei je ovim modelom, dizajn pametnog telefona doveo do savršenstva. Izuzetno tanak profil od 7.5 mm, stilizovan oblik, i elegantno zakrivljene ivice je ono što me navelo da se zaljubim u ovaj telefon. Imala sam osjećaj da su ga dizajneri pravili za korisnike_ce sa posebnom pažnjom jer su mislili na svaki detalj. Počevši od toga da je napravljen od kvalitetnog materijala i precizne završne obrade do ultra tankog okvira i integrisanog blica kamere i DTS zvučnika.

huawei

Kao neko ko voli da se fotka i kome je omiljena društvena mreža Instagram, ovaj telefon me oduševio samom činjenicom da je fotkanje sa njim dobilo potpuno novo iskustvo jer  kamera sa sočivom širokog ugla, automatskim unaprijeđenjem lica i glasovnim pokretnim snimanjem daje novu dimenziju fotografije.

Široko ugaona kamera omogućava spektakularne panoramske selfije koji mogu da obuhvate sve u kadru. Zar to nije sjajno za nas selfi manijake? Sa ovim telefonom možete prestati da mislite kako izgledate na selfiju, jer prozor za prethodni pregled vodi računa za vas tako što se trudi da uvijek prikažete najbolju stranu. Za mene i moje prijatelje_ice ovo je bilo sjajno jer nismo morali da hiljadu puta pravimo istu pozu ili da se u jednoj pozi fotkamo više puta samo da bi ona uspjela.

huawei-ascend-g6-full

Huawei Ascend G6 omogućio mi je da pored fotografije imam i zvučni zapis, što je za mene bilo totalno nešto novo i neobično, takođe sa ovim modelom više nije bilo mučenja da sve stane u kadar jer sam kameri mogla da  „naredim“ u kom trenutku treba da fotografiše. Mislim da ljubitelji i ljubiteljice fotografije znaju kakvo je ovo olakšanje, pogotovo ako putujete ili se žurite da fotografišete nešto i želite da to ispane savršeno.

Ono što mi je najvažnije kod telefona pored dobrog softwera i hardwera jeste kvalitet fotografije, a nju pruža novi model Huawei P9. Čitala sam da novi model Huawei P9 nudi sjajnu paletu boja i mogućnost kvalitete fotografija kakvu pruža profesionalni aparat, čak i u uslovima lošeg osvjetljenja zahvaljujući „Picture Quality“ algoritmu.

buy_panel_hero_gold_hairline

Pošto razmišljam o kupovini novog telefona mislim da će to biti ovaj model, a kako nam se praznici bliže nadam se da će mi ga Deda Mraz pokloniti.

Mislim da je rad na dizajnu koji se sa svakim modelom sve više i više usavršava, mogućnost fotkanja kvalitetnih fotografija i cijena ono što je zasigurno imalo uticaja da mladi sve više kupuju Huawei telefone. Konstantnim radom na unaprjeđenju tehnologije i usavršavanja mislim da Huawei telefoni nisu samo kopija poznatih marki već su u mnogo čemu napredniji, inovativniji i kvalitetniji i zasigurno su dobra konkurencija.

Kakvo vi iskustvo imate sa Huawei telefonima?

Članak nastao u sklopu projekta promocije Huawei brenda

11 thoughts on “Huawei od predrasuda do savršenstva

  1. I ja sam bila dugo skeptična prema ovom telefonu, ali vidim da i ova kompanija više nije tako nepoznata, u zadnje dvije godine prilično “raste”, uzmimo samo u obzir da je Scarlett Johansson zaštitno lice. Ja sam planirala uskoro da kupim novi telefon i moje misli sve više lete ka Huawei, prvenstveno zbog jako dobre kamere.

    Liked by 1 person

  2. Huawei je stvarno prešao dug put do uspeha. Preko trnja do zvezda, do brenda prema kojem su ljudi bili skeptični, jer dolazi iz Kine, a nisu ni svesni da kada uzimaju druge telefone da i na njima piše ono čuveno “Made in China”. Sviđa mi se tvoja iskrenost u ovom postu, jeste lep je dizajn telefona i moram priznati da i ja razmišljam da baš zbog kamere probam Huawei.

    Pozdrav,
    Marko

    Liked by 1 person

  3. Huawei je poseban mobitel. Ima mi ga dečko i stvarno je prezadovoljan s njime, pogotovo njegovom kamerom. Ja sam doduše imala one stare verzije, ali su trajale duže od boga isusa. U svakom slučaju, kolikogod bio dobar njemu će se lagano dizati cijena, zato ja kao korisnik smartphone-ova iskreno preporučujem Xiaomi… Kinez u klasi Samsunga za sitne novce. Diže im se popularnost, kvalitetni su, a cijena je zasada još uvijek sitnica.
    Lijep pozdrav

    Liked by 1 person

  4. P9 je stvarno dobar telefon i ako taj Deda Mraz bude darežljiv, nećeš se pokajati. U Grčkoj je jedna od jako popularnih marki telefona, rame uz rame sa već poznatim Samsungom. I složila bih se sa Lenom F. Hart da i Xiaomi ne zaostaje po popularnosti i kvalitetu.

    Liked by 2 people

  5. Volim da nas obavestiš o tome da ti je Deda Mraz ispunio želju. Razmišljam o nabavci novo pa bi mi dobro došla informacija o tome koliko si zadovojna.
    Srećna ti Nova i neka ti se ostvare sve želje.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

