Street style

Hello 2017

Obožavam da nosim tatine stvari. Vjerujem da ima vas koje kupujete muške košulje, džempere i dukseve ili ih kradete od svojih muškaraca (brata, tate, momka i muža). Pored silnih tatinih košulja obožavam da nosim ovaj džemper i prisvojila sam ga u srednjoj školi. Mislim da samo zbog ovog džempera i svog bijelog kaputa  čekam zimu da bih mogla da ih nosim.

Da se mene pita zbog mojih sinusa, zimogrozivosti i zbog toga što mi je mrsko da hiljadu stvari stavim na sebe da bih se utplila, zima bi trajala samo dok su novogodišnji i božićni praznici.

Topli napitak, dobra knjiga, film/serija i ušuškanost su svima zimska idila sem meni koja sa upalom sinusa ušuškana u krevetu svoje sobe, sa litrama čaja provodim zimski odmor.

Kako vi podnosite zimu i svoj zimski odmor?

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

21

6 thoughts on “Hello 2017

  1. Ja sam prije dvije zime “ukrala” od tate jedan džemper i nemam namjeru da ga vratim 😀 😀 😀
    Onako je sav šaren i pravi zimski, kroja baš kao ovaj tvoj. A tvoj je baš fensi, crno-bijeli, prelijep je i super si ga ukombinovala.
    Što se zime tiče, istog sam mišljenja, nemam često rpoblem sa sinusima i prehladama, ali ne volim zimu pretjerano. Ne volim kad moram brdo odjeće na sebe da navučem, niti volim što me snijeg i ljapavica uspore maksimalno.Sad je pao lijep snijeg ali već za dva dana sve će biti prljavo i mokro 😦

    Liked by 1 person

Leave a Reply

