Street style

It’s finally spring

Konačno sam se probudila iz zimskoga sna 🙂

Ne znam za vas, ali ja sam se zaljubila u ova divna sunčana jutra i magnoliju. Ova nedjelja mi miriše na proljeće 2010. godine kada sam se pripremala da upišem fakultet i preselim se u Banjaluku.

Sjećam se da sam pripremala  stotine i stotine pitanja za maturski rad iz srpskog jezika. Najteže mi je padalo učenje pjesama, domaćih i stranih pjesnika i pjesnikinja. Tada me poezija zamarala, jer sam više voljela prozu. Nisam razumjela profesora koji mi je rekao da poezija pročišćuje dušu, ali danas…

Danas me poezija privlači kao magnet. Ne znam da li je to zbog godina ili zrelosti, ali otkrivam novu sebe.

Na koje uspomene vama miriše ovo proljeće?

P.S. Mene ova Desankina pjesma vraća u gimnazijske dane

Desanka Maksimović, Naša tajna

O tebi neću govoriti ljudima.
Neću im reći da li si mi samo
poznanik bio, ili prijatelj drag;
ni kakav je, ni da li je
u našim snovima i žudima
dana ovih ostao trag.

Neću im reći da li iz osame,
žeđi, umora, ni da li je ikada
ma koje od nas drugo voljelo;
niti srce naše da li nas je radi nas
ili radi drugih kadgod boljelo.

Neću im reći kakav je sklad
oči naše često spajao u sazviježđa žedno;
ni da li sam ja ili si ti bio rad
da tako bude –
ili nam je bilo svejedno.

Neću im reći da li je život
ili od smrti strah
spajao naše ruke;
ni da li zvuke smijeha voljeli smo više
od šuma suza.

Neću im reći ni jedan slog jedini,
što je moglo, ni da li je moglo nešto,
da uplete i sjedini
duše naše kroz čitav vijek;
ni da li je otrov ili lijek
ovo što je došlo
onome što je bilo.

Nikome neću reći kakva se zbog tebe
pjesma događa
u meni vječito:
da li opija toplo
kao šume naše s proljeća;
ili tiha i tužna šuti u meni rječito.

O, nikome neću reći
da li se radosna ili bolna
pjesma događa u meni.

Ja više volim da prešućene
odemo ona i ja
tamo gdje istom svjetlošću sja
i zora i noć i dan;
tamo gde su podjednako tople
i sreća i bol živa;
tamo gdje je od istog vječnog tkiva
i čovjek i njegov san.

Mila 1mila 2mila 3mila 4mila 5mila 6mila8mila10mila9mila11

4 thoughts on “It’s finally spring

Leave a Reply

