Talks about

Versatile Blogger Award

Možda niste očekivali da ću novi post da napišem ovako brzo (iskreno ni ja se nisam nadala), ali uspjela sam da u moru obaveza pronađem malo slobodnog vremena i prihvatim novi blogerski izazov.

Bila sam, iskreno, iznenađena kada su me sestre, Marija i Milica sa bloga Macaroons & little joys i Negoslava sa bloga Negoslavlje nominovale za Versatile Blogger Award i ovim putem želim da im se javno zahvalim na nominaciji.

Pravila Versatile Blogger Award su sljedeća

  • Treba da se zahvalite osobi koja vas je nominovala i da podijelite link sa njihovog bloga;
  • Sljedeći korak je da nominujte do 15 blogera_ki koji_e koriste Word Press platformu i obavjestite ih o nominaciji(broj nominacija može biti i manji od 15, ali ne veći od toga, a bitna napomena je da jezik  bloga nije  bitan  pošto je takmičenje globalnog karaktera);
  • Zatim treba da napišete sedam stvari o sebi, kako bi čitaoci i čitateljke vašeg bloga bolje vas upoznali;
  • Posljednji korak je da u postu objavite pravila igre i sliku nagrade.

Sedam zanimljivih činjenica o Milici Pralici

  1. Pošto pričam ”trista na sat” što bi se žargonski reklo, kao djevojčicu komšije su zamolile moje roditelje da pomognem njihovom sinu koji je imao problema sa govorom. Moj zadatak je bio da u društvu sa njim što više pričam i podstičem ga na razgovor kako bi počeo da govori. Eksperiment je uspio polovično, jer je Minja počeo da priča u ženskom rodu, ali ubrzo smo i to riješili. Ovo vodi do druge zanimljive činjenice o meni, a to je da sam još kao djevojčica na neki način ispoljavala svoj akrivizam;
  2. Kao neko ko se od vrtića bori protiv nepravde i drušveno nametnutih normi, roditelji su me zvali Kalimero (danas imam nadimak Garfild, jer pojedoh i noge ispod sebe). Imala sam tu sreću da se kao studentica pridružim Oštroj Nuli i nastavim svoje aktivističko djelovanje. U torbi uvijek imam pištaljku (jedan od aktivističkih rekvizita), jer nikad se ne zna kada možete naletjeti na neke proteste i biti podrška radnicima_ama, penzionerima, studentima, srednjoškolcima, ženama, samohranim majkama, trudnicama, porodiljama, osobama sa invaliditetom i ostalim marginalizovanim i diskriminisanim grupama u našem društvu.
  3. Ponosna navijačica Partizana.
  4. U nižim razredima dobijala sam opomene da vratim knjige u Narodnu biblioteku, da bih kasnije postala jedna od redovnih čitateljki. Zadobila sam toliko povjerenje bibliotekarki da sam mogla iznositi i čitati knjige koje su mogle da se čitaju samo u biblioteci. Ko zna možda jednoga dana postanem predsjednica 😉
  5. Volim da putujem i toliko dogodovština imam sa putovaja da me moji prijatelji i poznanici ohrabruju da napišem roman, neki već vide serijale i blockbustere, ali o tom – potom.
  6. Ne privlače me bicepsi, ćelavi istetovirani likovi koji nose trenerke u čarapama i majice sa fašističkin natpisima, sa kajlom oko vrata i tri grama mozga (ako imaju i toliko). Interesantni su mi pametni i duhoviti momci, koji žene ne gledaju kao hodajuće objekte i mašine za oplodnju i rađanje. Ljevičari, avanturisti, feministi, duhoviti, pametni momci izađite gdje god da se krijete!
  7. Volim sunce, ljeto, more, plažu, indie rock i jazz, tango, Jugoslaviju, Dona, bakine palačinske sa sirom i maminu kuhinju, cvijeće, prirodu, stare filmove, ’50-te, ’60-te, ’70-e, Kubu, knige, bisiklizam, adrenalinske sportove, Australiju i sebe… (možda sam nešto zaboravila, ali biće izazova 😉 )

Možda kada pročitate ovih sedam činjenica o meni uopšte vam ništa neće biti jasno i mislićete da sam kontradiktorna, ali eto to sam ja savršen spoj nespojivog.

Za Versatile Blogger Award nominujem

Mama Wall E

mademoiselle 0101 – lifestyle in plus size

My cosmo soul

KraljicaDrame

Mes folies culinaires

Let’s be unique

Masumah Jannah

Milena’s place

toofnica

Happy Milks

DIZ QUE DIZ

11 thoughts on “Versatile Blogger Award

  1. Ne znamo kako, ali tek sada smo videle ovaj post, pa zato komentar malo kasni… 😦 Uživale smo čitajući tekst, slatko nas je nasmejala priča sa početka, a na osnovu broja 7, reklo bi se da delimo dosta sličnih interesovaja, bar kada je umetnost u pitanju! 🙂 Hvala ti što si se odazvala našem pozivu, puno sreće sa blogom, pa se pratimo i čitamo! ❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

