Talks about

Mandala dekorativne kutijice

Nevenu Tomić, koja pravi ove divne mandala kutije sam upoznala prije dvije godine na Vikendu aktivizma u Trebinju. Iako je djelovala tiho i povučeno, ono što me kod nje oduševilo je njena kreativnost i dar za crtanje. Kada je bolje upoznate dobićete dojam osobe koja je izgubljena u vremenu kao Alisa u zemlji čuda, ali upravo zbog toga i jeste zanimljiva.

Nevena je retro grafička dizajnerka i ilustratorka koja voli da fotografiše, crta doodle i mandala art. Zaljubljenja je u arhitekturu Antoni Gaudija, Vincent van Gogh i Salvador Dali su joj omiljeni umjetnici zato i ne treba da vas čudi što je opsjednuta geometrijskim oblicima i u svemu ih pronalazi. U svemir će tek kada upoza planetu Zemlju, a do tada će da putuje, uči nove jezike uživa u slatkišima i meksičkoj kuhinji, čita rusku književnost i klasike. Za neke je “Orange is the new black”, ali kod nje je “Blue is the new black”.

Prvu saradnju sa njom sam ostvarila kada me je fotkala za post Crazy women, a kada mi se javila da uradimo post o njenim mandala kutijama prihvatila sam jer su mi se ove kutije činile zanimljivim i neobičnim.

slika 1

Mandala kutijice su vesele i personalizovane,  idealan su poklon za vaše pozitivne i razigrane prijatelje_ce, drage osobe, ali i one koje želite razveseliti i unijeti dašak sunca u njihov život. Miks boja i tačkica, ružice i personalizovane poruke unutar njih, je ono što ih razlikuje od drugih ukrasnih kutija. A počemu su još specifične, Nevena nam govori:

“One mogu da čuvaju vaše tajne. Ono što ih razlikuje od drugih kutija je to što je višenamjenska i personalizovana (vaše boje, vaše poruke..) – u smislu da može služiti kao dekoracija u vašem domu, poklon dragoj osobi, može biti i poklon u poklonu (npr. dodate čokoladice unutra, neki nakit, ili nešto drugo što osoba kojoj je namjenjeno voli), kutijica za nakit, kutijica za vaše sitnice i neke druge stvari..”

slika 5slika 4

Mene je zanimalo kako je Nevena došla na ideju da pravi baš  mandale kutijice…

“Nedavno sam krenula da se bavim dekupažom, no kako volim mandale, odlučila sam da se poigram bojama i tačkicama, te tako kreiram mandala dekorativne kutijice, koje radim ručno, tačku po tačku. Mandale sam prije crtala, a sada sam otišla korak dalje i u malo drugačijem obliku (tačkice) – tačkam po kutijama raznih veličina u mandala stilu i mom dizajnu, mada su meni lično ove male najsimaptičnije i najdraže za raditi. :)”

slika 3slika 10slika 7

Pošto živimo u Bosni i Hercegovini gdje su umjetnost i kultura na posljednjem mjestu i gdje umjetnici ne mogu da žive od svoga rada ili svaštare da prežive Nevena je ipak optimistična.

“Like being a unicorn. Šalu na stranu, nije toliko crno, ali zaista je nezahvalan položaj nas umjetnika i kreativaca u našoj zemlji. Mada, talenat i kvalitetan rad se uvijek prepozna i kad-tad ispliva na površinu. Teško se izdvojiti u moru talentovanih ljudi, ali nije nemoguće. Vjerovati u sebe i pratiti svoje želje i snove, te svakodnevni rad je svakako prvi korak ka ostvarenju sebe kao umjetnika i kreativca.”

slika 8IMG_8179IMG_8178IMG_8177slika 11

Inspiraciju pronalazi u svemu. Najviše u nekim umjetničkim djelima, modi i prirodi. U budućnosti možemo da očekujemo nove oblike mandala kutija, ali i mandala slike na platnu. Ove neobične i zanimljive kutijice možete pronaći i naručiti preko FB stranice Nevena Art&Design ili preko instagram direkt poruke. Malo iznenađenje vas čeka ako Neveni kažete da ste za njene kutijice čuli preko mog posta.

Da li biste vi voljeli da imate jednu mandala kutijicu?

P.S. Nevena me malo podsjeća na Bebi Dol 🙂

Leave a Reply

