Tolerant food

Koktel za ljepši izgled kose, kože i noktiju

Pošto obožavam da mućkam razne zdrave koktele, šejkove, smutije i prirodne sokove odlučila sam da sa vama podijelim jedan brzi i jeftini recept.

Izbjegavam da pijem kupovne sokove i osvježavajuća pića, jer su puna šećera, pa tako sama pravim ove napitke.  Isprobala sam na desetine smutija, šejkova i domaćih sokova za jačanje imunog sistema, detoksikaciju, poboljšanje krvne slike, a nedavno sam guglajući pronašla ovaj koktel za ljepši izgled kose, kože i noktiju.

Pila sam ga mjesec dana i moram reći da sam prezadovoljna rezultatima. Kosa mi je prestala opadati, nokti listati, a koža je dobila sjaj. Moram priznati i da poslije fizičkih aktivnosti od kada sam počela da pijem ovaj napitak nemam grčeve u mišićima.

shake4

Potrebni sastojci:

300 mililitara kokosovog mlijeka (može i bademovo ili kravlje)

3 supene kašike ovsenih pahuljica

1-2 banane

1 kašika meda

shake2

Priprema:

  • U blender stavite ovsene pahuljice i prelijte sa nekoliko kašika mlijeka, te dobro izmiksajte.
  • Postepeno dodajte nasjeckkane banane, med i ostatak mlijeka.

shake5

Po želji u koktel možete dodati orašaste plodove,, suvo voće cimet ili sjemenke bundeve. Ja sam pila bez ovih dodataka, ali planiram da sljedeći put isprobam dodajući neke nove sastojke.

Da li vi volite da mućkate smutije, šejkove ili neke zdrave sokove?

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

