Street style

Crno bijeli svijet

Sve je počelo onoga trenutka prije četrnaest godina kada je Milivoje Ćirković odveo Partizan u Ligu šampiona. Od tada moje srce pripada crno belom timu, ali kad bolje razmislim to nam je porodično da budemo PARTIZAN-ovci 😉

I mislim da je odgovor na pitanje zašto preferiram crno bijele kombinacije jasan. Osmjeh je tu jer se titula vratila kući, u Humsku. I ljeto kuca na vrata stiga treba biti što jednostavniji, srećniji i uživati u životu svaki trenutak.

Možda sam ponekad komplikovana osoba, ali ja volim jednostavne stvari. Pogotovo ljeti, tada je minimalizam na visokoj cijeni kod mene i u dnevnim i u večernjim varijantama.

Pamučne haljine i suknje, capri ili palazzo hlače uz pamučne majice ili košulje sa sandalama ili espadrilama su moj ljetni izbor. Uz to svakako idu cekeri, bilo pleteni ili sa nekom zanimljivom porukom, šeširi i miris lipe…

Da ne zaboravim napomenuti da crna i bijela boja imaju prednost 😉

Šta vas raduje ili vam mami osmjeh na lice?

BL1BLIMG_8666IMG_8675IMG_8676IMG_8684IMG_8687IMG_8694IMG_8700IMG_8702IMG_8716IMG_8732img_8736.jpgIMG_8737IMG_8744IMG_8745IMG_8746IMG_8747IMG_8753IMG_8754IMG_8755

2 thoughts on “Crno bijeli svijet

  1. Jako mi se dopada potpuno monochrome kombinacija. Fenomenalne sandale, fenomenalna kosa, sunčanice i osmijeh 😀
    Jednostavno i lepršavo je zaista najbolje za ovaj period!

    P.S. Ova fotografija mi je ostala u glavi 😀

    Liked by 1 person

Leave a Reply

