Talks about

Asocijacija na Tuzlu

Iako je većini prva asocijacija na Tuzlu Panonska jezera, meni su to tetkine hurmašice, buvljak, moji prijatelji Dina i Haris i DITA – Industrija deterdženata.

Sjećam se prvih tetkinih paketa poslije rata koje nam je slala i u kojima su uvijek bile neke zanimljive i neobične stvari kakve nisu mogle da se kupe kod nas u Dubici. Ja sam uvijek voljela te sitnice u paketu poput ukrasnih salveta, figurica, igrački, kutijica za nakit i torbica… U pismima tetka je spominjala  “čarobni” buvljak u kome nalazi sve te stvari. Kao djevojčica sa bujnom maštom zamišljala sam to mjesto kao Čarli fabriku čokolade.

Pošto sam avanturističkoga duha i volim da putujem, kao tinejdžerka tražila sam ekipu/prijatelje sa kojoma bih otišla u Tuzlu, ali to je bilo teže nego dobiti dva iz matematike i ostala je to nemoguća misija.

Mnogi moji_e prijatelji_ce zbog straha da bi nešto moglo da im se desi u drugom entitetu zbog političkih tenzija i svih dešavanja u Bosni devedesetih nisu željeli da putuju u Tuzlu. Opcija da idem sama, nije me privlačila  jer nikoga sem tetke ne poznajem i ne bih imala društvo, ali i to se počelo mijenjati kako sam otišla na faks, počela putovati i upoznavati sve više i više ljudi iz ovog grada.

Druga stvar koja je i danas problem jesu vozne linije za Tuzlu.

Ako odlučite da idete autobusom, možete ići direktno iz Banjaluke. Za razliku od prijašnjih godina sada se vozite u jednom pristojnom mini busu, ali ja svaki put kada putujem putnici su poredani kao sardine i visimo jedni po drugima kao majmuni. Ako se odlučite za avanturu zvanu voz to znači da idete iz Banjaluke do Doboja i onda presjedate u Doboju, ali vrlo često zna se desiti da voz iz Doboja za Tuzlu “pobjegne” prije nego što dođe voz i Banjaluke.

Pošto sam odlučila da ne čekam idealan trenutak i osobe za putovanje odlučila sam da putujem sama, to je svakako veća avantura i izazov 🙂

Kako sam iz Tuzle upoznala sjajne i srdačne ljude, među kojima su i moji jako dobri prijatelji Dina i Haris znala sam da šta god da mi se desi mogu da ih pozovem u pomoć.

Tako sam prvi slobodni produženi vikend u aprilu odlučila da iskoristim i posjetim tetku, prijatelje i na pazarim na buvljaku.

Našla sam tako divnih stvari, da mi je moj kofer bio mali i tetka mi je morala posuditi svoje dvije putne torbe. Početkom maja rastužila me vijest o velikom požaru koji je zahvatio Hametovu pijacu (buvljak) i u kome je ona skoro u potpunosti nestala u plamenu.

Svaki put kada sam bila u Tuzli Panonska jezera su bila zatvorena, jer nije bila sezona kupanja tako da se nadam da ću se ovo ljeto bar malo brčkati u tuzlanskom moru.

iz tuzle

1

2

3

6

4

5

7

8

11

9

10

12

13

14

15

16

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Asocijacija na Tuzlu

Leave a Reply

